Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2013

Μην ξεχνάς να επιστρέφεις

Κάποτε μία κοπέλα πήγε επαρχία να σπουδάσει το πιο φτηνό σπίτι που βρήκε ήταν ένα δίπλα στο ποτάμι. Κάνεις δεν το νοίκιαζε αλλά και κάνεις δεν της έλεγε γιατί. Τέλος πάντων, η κοπέλα βολεύτηκε στο σπίτι, πήγαινε τα πρωινά στη σχολή, το απόγευμα δούλευε στην πόλη και το βράδυ μελετούσε. Έτσι οι μήνες πέρασαν και έφτασε η εξεταστική. Τρεις μέρες πριν να γράψει το τελευταίο μάθημα ακούει κάποιον να της χτυπάει την πόρτα. Πάει η κοπέλα και ανοίγει και βλέπει μία άλλη κοπέλα πολύ απόκοσμη με ένα απλανές βλέμμα ντυμένη στα άσπρα. -Καλησπέρα κοπελιά, θέλεις κάτι..? -Ναι, μένω λίγο πιο κάτω στο ποτάμι, και πηγαίνω στην ίδια σχολή με εσένα. -Αλήθεια..? Δεν θυμάμαι να σε έχω ξαναδεί. -Ναι δεν είμαι άνθρωπος που κάνει αισθητή την παρουσία του. -Α. Εντάξει τι θα ήθελες..? -Να μωρέ έχω χάσει το βιβλίο του τελευταίου μαθήματος και δεν έχω από που να διαβάσω, μπορείς να μου δανείσεις το δικό σου..? -Εντάξει αλλά με την προυπόθεση ότι θα μου το επιστρέψεις μία μέρα πριν το διαγώνισμα. -Εντάξει. -Ωραία ορίστε παρ'το. -Καλό βράδυ. -Επίσης. Η απόκοσμη κοπέλα δεν επέστρεψε το βιβλίο και έτσι η άλλη αναγκάστηκε να πάει αδιάβαστη. Μετά το μάθημα πάει στον καθηγητή και του λέει το περιστατικό με την άλλη κοπέλα και το βιβλίο για να δικαιολογηθεί. Ο καθηγητής της ζητάει να του περιγράψει την κοπέλα. Και η άλλη το κάνει. -Μα τι λες..? Είσαι καλά..? Αυτή είναι η Άννα..! Πέθανε μία μέρα πριν γράψει αυτό το μάθημα..! Έπεσε στο ποτάμι..! Η κοπέλα έφυγε τρομαγμένη από εκεί και πήγε σπίτι της. Το βράδυ η απόκοσμη κοπέλα ξαναχτύπησε την πόρτα αυτή τη φορά για να επιστρέψει το βιβλίο. -Μα καλά γιατί δεν μου το έφερες χτές..? Αναγκάστηκα να πάω αδιάβαστη..! -Συγγνώμη. -Γκρρ καλά δεν πειράζει. -Εντάξει άντε γεία. Καθώς η κοπέλα ξεμάκραινε η άλλη κοπέλα θυμήθηκε την ιστορία του καθηγητή και φώναξε στην κοπέλα: -Είσαι η Άννα..? Ξαφνικά η κοπέλα φτάνει μπροστά στο πρόσωπο της και της λέει:-ΝΑΙ!! http://nightcastle.board-directory.com/t189p540-topic



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου