Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013

Μια βραδιά στην ταράτσα

Αυτή την ιστορία που θα σας πω είναι πέρα για πέρα αληθής. . . Με λένε Άγγελο και είμαι από την Κορινθο. Ένα βράδυ μαζί με κάτι άλλους φίλους αποφασίσαμε να πάμε στο σπίτι των παππούδων μου να φάμε καμιά πίτσα και να δούμε καμιά ταινία. μιας και ήταν ακόμα μέσα Αυγούστου αποφασίσαμε να πάμε στην ταράτσα του σπιτιού. Αφού λοιπόν βολευτήκαμε με τηλεοράσεις φαγητά, και τα συναφή βλέπει ένας από την παρέα ότι πήγε 12 η ώρα. Και τότε ακούσαμε ένα χτύπημα στον κάτω όροφο. Στην αρχή οι φίλοι μου δεν έδωσαν σημασία. Εγώ όμως πιστεύω αρκετά στα παραφυσικά φαινόμενα και αμέσως υποπτεύτηκα τι μπορεί να συνέβη. Λίγα λεπτά αργότερα ακούστηκε και δεύτερο χτύπημα. Αυτή τη φορά ακόμα πιο δυνατό. Τότε οι φίλοι μου άρχισαν να υποπτεύονται για κανα κλεφτή. Ακόμα και τότε δεν ήμουν σίγουρος αν ήταν κάποιο πνεύμα. Αλλά το τρίτο χτύπημα της πόρτας της ταράτσας αυτή τη φορά με έκανε σίγουρο για τις πεποιθήσεις μου. Όλοι είχαμε μείνει κοκαλωμένοι ενώ ακουγόταν μια απόκοσμη ψιλή φωνή σε στυλ νανουρίσματος για άλλους διπλά στα αυτιά τους και για άλλους μακριά. Τότε (εδώ να αναφέρω ότι είμαι φαν του true blood και είχα δει απόσπασμα μιας επίκλησης και είχα βρει ολόκληρο το ξόρκι το οποίο διώχνει τα πνεύματα μακριά). Αμέσως πρόσταξα τους φίλους μου να ενώσουν τα χεριά τους και άρχισα να ψέλνω. Τότε σηκώθηκε αεράκι και 5 κεριά που είχαμε έσβησαν εκτός. από ένα κερί σε σχήμα σταυρού. Μόλις τελείωσα το ξόρκι σταμάτησαν όλα. Δεν έχω ξαναπάει εκεί για ευνόητους λογούς...Από τον φίλο Άγγελο



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου