Δευτέρα, 30 Δεκεμβρίου 2013

Το όνειρο

Θα σας διηγηθώ μια ιστορία ή καλύτερα ένα περιστατικό όπως περίπου μου την περιέγραψε ένας γνωστός μου. Είχαμε μαζευτεί όλη η παρέα στο σπίτι μου για τα γενέθλια μου ή μάλλον όλοι εκτός του Νίκου(ο γνωστός μου που είπε την ιστορία). Περάσαμε πολύ όμορφα. Τα παιδιά έφυγαν περίπου στις 2, οπότε έμεινα μόνος και ξαφνικά η πόρτα μου χτυπάει....είναι ο Νίκος, στα γρήγορα μου εύχεται χρόνια πολλά και για να μη σας κουράζω να μπω στο ψητό. Μου είπε ότι είδε έναν εφιάλτη και ότι σε εμένα μόνο εμπιστεύεται να το πει. Από εδώ και πέρα είναι περίπου τα λόγια του : Αποκοιμήθηκα στον καναπέ βλέποντας τηλεόραση, όταν με ξύπνησε ένας εκκωφαντικός κρότος λες και κάτι έσπασε δίπλα μου. Τινάχτηκα! Τρόμαξα και άνοιξα όλα τα φώτα στο σπίτι! Έψαξα παντού, δεν μπόρεσα να βρω από που ήρθε ο ήχος, έτσι υπέθεσα θα ακούστηκε από έξω. Ήρεμος πλέον ξάπλωσα και κοιμήθηκα. Είδα τον πιο περίεργο και ζωντανό εφιάλτη που έχω δει ποτέ μου! Βρίσκομαι στην μέση του αυτοκινητόδρομου, γύρω γύρω έχει μόνο δέντρα λες και είναι στην μέση του δάσους, ένας τεράστιος δρόμος σκοτεινός, αλλά μπορώ να διακρίνω αρκετά γύρω μου! Έχω μια περίεργη έντονη αίσθηση άγχους, τρέμω στην κυριολεξία. Αρχίζω να τρέχω, όσο πιο γρήγορα μπορώ αλλά βρίσκομαι στο ίδιο σημείο. Ακούω βήματα από δίπλα μου, γυρίζω και βλέπω μια γυναίκα να αιωρείται, κάτασπρη σαν νεκρή, ανοίγει τα μάτια της...είναι τόσο μαύρα σαν να μην είναι ανθρώπινα. Εγώ δεν μπορώ να κουνηθεί, πάγωσα, έχω την αίσθηση και με βλέπω να ουρλιάζω αλλά δεν βγαίνει ήχος, απόλυτη ησυχία όσο αυτή με πλησιάζει...ανοίγει το στόμα της και το αίμα κυλάει σαν ποτάμι στο δρόμο! Ξαφνικά φτάνει δίπλα μου και την βλέπω να ουρλιάζει αλλά την ακούω ψιθυριστά.. μια περίεργη λέξη "ΦΟΜΛΑΡΟΥ ΦΟΜΛΑΡΟΥ ΦΟΜΛΑΡΟΥ"!!!! Όλα τα ένιωσα εκπληκτικά, ανατριχιαστικά αληθινά!! Ξύπνησα ιδρωμένος...πετάχτηκα. Εκεί συνέβη κάτι τρομερό και ακόμα δεν έχω αντιληφθεί αν το είδα στον πανικό ή ήταν αλήθεια! Δίπλα μου στο πάτωμα ήταν η γυναίκα από το όνειρο, ΦΟΜΛΑΡΟΥ ψιθύριζε και στο δωμάτιο μου αναβόσβηνε το φως, αλλά λες και στο σημείο που ήταν αυτή το φως δεν έφτανε! Δεν τον είδα ποτέ πιο τρομοκρατημένο τον Νίκο. Από τότε έχω να τον δω 2 μήνες...έπαθε εμμονή με την λέξη φομλαρου! Από το τηλέφωνο μου έλεγε πως έβλεπε και άλλα όνειρα, με έναν παραμορφωμένο τύπο με μπλε μαλλιά. Πίστεψε ότι κάτι τον οδηγούσε να βρει αυτόν τον τύπο. Και την λέξη και την σημασία της ΦΟΜΛΑΡΟΥ. Έμαθα ότι ταξίδεψε στην λατινική Αμερική γιατί εκεί τον οδήγησε η αναζήτηση της λέξης. Από τον φίλο Τηλέμαχο



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου