Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

Τρόμος στο σπίτι

Γεια σας με λένε Ιωάννα και είμαι από ένα χωριό του Έβρου. Λοιπόν η ιστορία μου είναι πέρα ως πέρα αληθινή... Ήταν καλοκαίρι και εγώ γύρισα αργά σπίτι. Ηταν 12 το βράδυ και στο σπίτι ήταν η μανά μου και ο αδελφός μου που είναι ποιο μεγάλος από μένα. Λοιπόν όταν γύρισα σπίτι η μανά μου ήταν κάτω στο μαγαζί. Ξέχασα να πω ότι το σπίτι μας είναι διώροφο και έχουμε ένα μαγαζί κάτω. Φτάνω σπίτι και λέω στην μάνα μου πάω μέχρι επάνω στο σπίτι και έρχομαι και μου λέει εκείνη περίμενε, λέω εγώ τώρα έρχομαι. Επάνω ήταν ο αδελφός μου και ήθελα να πάω να τον καλοπιάσω επειδή άργησα .. Τι το ήθελα.. Λοιπόν ανέβηκα τις σκάλες και είδα όλα τα φωτά ανοιχτά, δεν τρόμαξα και συνέχισα γιατί πίστευα ότι μου έκανε πλακά ο αδελφός μου για να με τρομάξει που άργησα. Ανεβαίνω και βλέπω την πόρτα την έξω ανοιχτή. Προχωράω στο διάδρομο και φτάνω στο δωμάτιο του, ανοίγω την πόρτα του δωματίου και τον βλέπω ξαπλωμένο ανάσκελα και τον καθρέφτη που είχε στο δωμάτιο του γυρισμένο. Εκεί τρόμαξα λίγο τα φωτά ήταν ανοιχτό όλα.. πάω τον σκουντώ, τίποτα, γελάω και του λέω δεν θα με τρομάξεις.. τον ξανασκουντώ πιο δυνατά και ανοίγει τα ματιά του... εκεί εγώ τα έχασα.. είχε κόκκινα μάτια.. τον κοιτώ με κοιτάζει πατάω μια τσιρίδα και αυτός μια κραυγή κάνω ένα βήμα πίσω και τον βλέπω να σηκώνεται. Πάω να τρέξω να ανοίξω την πόρτα και αυτός τρέχει και μου κλείνει την πόρτα. Την ανοίγω με χίλια ζόρια όλα αυτά έγιναν σε λιγότερο από 1 λεπτό. Είχα φρικάρει έτρεξα προς την εξώπορτα που είχα κλείσει, αυτός από πίσω μου .. πάω να ανοίξω την πόρτα και με πιάνει το χέρι, εντωμεταξύ πηδούσε πάνω κάτω όταν έτρεχε από πίσω μου.. όταν μου έπιασε το χέρι, εγώ πάντα φορούσα δυο σταυρούς επάνω μου, του είπα άσε με σε παρακαλώ δεν ξέρω πως βγήκε η φωνή μου εκείνη την ώρα. Εκείνος με κοίταξε με ένα θλιμμένο βλέμμα και μετά πάλι πάτησε μια κραυγή και με άφησε.. Εκείνη την ώρα κούνησε το κεφάλι του και μου είπε τι έγινε?? εγώ βγήκα έξω και του έλεγα να μην με πλησιάζει. Τότε ήρθε η μάνα μου και της είπα τι έγινε.. Έδωσε στο αδελφό μου αγιασμό να πει κ εγώ του έδωσα ένα από τους δυο σταυρούς μου.. ο αδελφός μου είπε ότι εκείνο το βράδυ έκανε βόλτα στην πλατεία του χωριού μας που είναι ακριβός απέναντι από το σπίτι μας και ένιωσε κάτι σαν να τον καλεί στο σπίτι να κοιμηθεί. Αυτός πίστεψε ότι ήταν βλακείες και πήγε σπίτι και έτσι μόλις ανέβηκε τις σκάλες.... δεν θυμόταν τίποτα άλλο.. ακόμα και τώρα ο αδελφός μου όταν είναι στο σπίτι μας δεν μπορεί να ησυχάσει νιώθει κάτι διπλά του αλλά δεν μπορεί να τον πειράξει. Πιστεύω επειδή του έδωσα τον ένα σταυρό μου.. με αγάπη από την Ιωάννα



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου