Σάββατο, 17 Μαΐου 2014

Παράξενα βήματα

Γεια σας. Με λένε Παναγιώτη, είμαι από Καλλιθέα Αθήνας και είμαι 22 χρονών. Έχω δυστυχώς ζήσει πάμπολλες και περίεργες καταστάσεις. Θα σας αφηγηθώ τη χειρότερη ,τότε που ήμουν 7 ετών. Ήταν τόσο έντονο που με στοίχειωνε και θα με στοιχειώνει σε όλη την υπόλοιπη ζωή μου. Κοιμόμουν..Κοιμόντουσαν και όλοι οι δικοί μου. Ηταν 2 η ώρα τα χαράματα. Σε κάποια στιγμή ακούγεται ένας πάρα πολύ δυνατός ήχος στο βάθος του διαδρόμου, ο οποίος ήταν πιθανόν βήμα. Ήταν όλο το σπίτι βυθισμένο στο σκοτάδι στη κυριολεξία γιατί είχαν σβήσει απο το βράδυ τα φωτάκια. Πανικόβλητος ,πετάχτηκα από τον ύπνο μου και ξαφνικά το βήμα που σας είπα πριν έγινε περπάτημα και από τη κουζίνα που ενώνεται με το διάδρομο ερχόταν κατ'εμού(προς εμένα).Μετά από 2 λεπτά, από το κρεβάτι μου ξεπρόβαλλε ένα έντομο κατάμαυρο(έμοιαζε με σαρανταποδαρούσα) από το κάτω μέρος του κρεβατιού και ύστερα πήγε προς τα κάτω.Να αναφέρω επίσης ότι είναι διώροφο το κρεβάτι ,του αδερφού μου και το δικό μου μαζί και εγώ κοιμάμαι από πάνω. Μετά από αυτό το φαινόμενο, ούρλιαξα από το φόβο μου και φώναζα "Γιάννη, Γιάννη ξύπνα!" Ο αδερφός μου καμία απάντηση δε μου έδωσε, το ίδιο και οι δικοί μου. Ήταν λες και ήμουν παγιδευμένος σε μια άλλη διάσταση. Η οντότητα αυτή, μετά από 5 λεπτά δυνατού καρδιοχτυπήματος και ιδρώτα πέρασε δίπλα από το κάγκελο του κρεβατιού μου και σταμάτησε εκεί για λίγο. Εν τω μεταξύ, σα μικρό παιδάκι που ήμουν, φοβόμουν πάρα πολύ, αλλά δεν ήξερα τι ήταν. Καθώς λοιπόν είχα τα χέρια και το κεφάλι κάτω από το μαξιλάρι, ακούω πάλι τα βήματα και αυτή τη φορά πήγαιναν στο δωμάτιο των γονιών μου, το οποίο είναι ακριβώς δίπλα με το δικό μου. Τα πατώματα είναι ξύλινα και το παραμικρό ακούγεται! Εκεί ήταν που πήγα πραγματικά να μείνω από καρδιά Αμέσως άρχισα να φωνάζω και να ουρλιάζω και να λεω: " Μαμάααα,μπαμπάαααα!!!!??????" Οι γονείς μου όμως δε μου απαντούσαν και εκεί ήταν το χειρότερο από όλο αυτό το σκηνικό. Όπως και να έχει, το πιστεύετε δε το πιστεύετε, εύχομαι ποτέ των ποτών κανείς να ζήσει κάτι παρόμοιο! Αυτή ήταν η ιστορία μου. Από τον φίλο Παναγιώτη



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου